mom97X Herseyi gece yapıyorum ,özelikle temizlik ,bebeğim uyanirsa eşim tekrar uyutur ,o açıdan kafam rahat ,böyle bir yol buldum
Yoksa gündüz yapmam imkansız.
Her uyuduğunda da bir işimi hallederim
Mesela uyudu hemen yemek ,yarım kaldı diyelim dvm bidahaki uyku saatine 😄😄
Benimki küçük koala coook yapişıgız ,oyuzden anca yatinca🤷🏼♀️