Kızlar bir önceki postta bahsetmistim 4 aylik bebeğim geçen hafta hem sünnet oldu hemde dil bağından ameliyat oldu ikisini aynı anda oldu genel anestezi şeklinde fakat bebeğim çok huzursuz sürekli ağlıyor emmeyi bıraktı asla emmiyor ne uyku arasında ne uyanıkken biberon asla doğduğundan beri almadı hala almıyor kaşık biberon aldım onunla vermeye çalışıyorum ama sürekli ağlıyor geceleri ağlayarak uyanıyor sanırım sünnetli yeri yanıyor acile gidiyoruz bir şey yok iyileşme sürecinde diyorlar ama bebeğim asla emmiyor gündüz bir şekilde kaşıkla vs mama vermeye çalışıyorum ama gece hiç bir şekilde memeyi almıyor artık sutumde çekilmeye başladı sağacak kadar sutumde kalmadı bebeğim sürekli elde sallatiyor kendini dinlenmeye fırsatım yok ki sağacak vaktim olsun Allah aşkına ne yapacağım bir akıl verin 6 aylık olsa yatmadan önce kaşık maması yapar uyuturum en azından tok tutar 4 aylik bebeğe ne yapayım Ameliyattan öncede çok ememezdi dil bağından dolayi ama yinede emer bırakırdı şimdi tamamen bıraktı akıl verin bana ne olursunuz