dertlikaval Kirli çamaşırları sepetten ayıklarken yanında bez vardı onu da atmışım koyu renklilerle hepsi böyle tüy toplamış 2 defa yıkadım geçmedi ıslak mendille atın dediler geçmedi ne yapabilirim yardım 🥹
lilac dertlikaval tüy toplayıcı rulolardan kullanabilirsiniz. Ben her ütüden önce de kullanırım minik tozları bile alıyor.
domatesguzeli dertlikaval çikolatalı don meselesinden sonra tüylü çamaşır yazınca aklıma tüylü iç çamaşır geldi fantezi olanlardan dhakshsk bu forum benim psikolojimi bozuyor 😂
lilac dertlikaval bazen cepte kalan mendiller de böyle yapışıyor rulolayınca geçiyor. çamaşırlar kuruyken deneyin bence çıkarlar ama bir iki rulo gerekebilir gibi.😅
dertlikaval domatesguzeli hahaha yok daha neler eşimin tüm tshirtleri şuan bu halde hala haberi yok yardım edin sonra güleriz hahaha
domatesguzeli dertlikaval aynı haltı bende yedim hemde boklu bez atmıştım hdjahska bidaha yıka aşkım geöiyo ön yıkamalıya al yıkanınca gidiyor tecrübeyle sabit 😂👍 ama önce makşnayı kısada bi boşta çalıştır öyle at
dertlikaval domatesguzeli kurudular ama tekrar yıkayayım mı tam 3 defa yıkadım ama ıslaktı hepsinde yaramadı
domatesguzeli dertlikaval valla aşeben önce boşta bi çalıştırdım sonra atrım ön yıkamalıya yıkadım kuruduğunda bişey kalmamıştı yıka bidaha kurusun baktın kalıyoya koli bandıyla çekersin çıkar hemen