Selam arkadaşlar. Bebeğim 27 günlük be doğuştan beri uzun süre emmiyor. Yani 5-10dkk arasi çok nadiren 12-13 buluyor. Kizim bazen bir memede 20-30 dakika kalıyordu. Hep korkum aç mı kaldı. Bazen mama veriyorum, günde 2-3 defa. Mesela bugün saat 18e kadar mama vermedim çünkü sütüm var ama saat 15 gibi kala yaptığında yeşil renkli, saat 17de normal renkte oldu. Yani bu mamaya mı balı değil mı doğuyor mu doğmuyor mu bilmiyorum. Hep bir endişe içindeyim 😅