Dışarı çıkıyoruz diğer bebeklere bakıyorum maşallah anneleriyle babalarıyla oturuyorlar. termosa çay koyduk birer bardak içtik içmedik hemen ayaklandı. Koşuyor diğer çocuklarla oynamak istiyor , çocuklar genelde istemiyor . Başka çocuk arıyor . Ama hiç durmuyor poposu 5 dk yer görmüyor . Yanında çocuk olurda oynarlarsa 1 saat bile durur ama tekkeen durmuyor normal mi bu durum çok mu hiperaktif acaba benim oğlum bilmiyorum