babytugra_ ayyy bende aynı durumdayım 14ay olmak üzere deliriyorum kimseye gitmiyor durmuyor sürekli beni istiyor (allahtan babasında duruyor) sürekli mızmız ağlıyor huzursuz huysuz. Bayramdan beri böyleyiz işe döneceğim nasıl döncem kara kara düşünüyorum kimse uyuyamıyor zaten