ada99 kızlar yatak odamızda tavanda küf oluştu odamızda yatmıyoruz küflendi diye,sağlık için zararlıymış temizlesek de tekrar çıkıyor böyle olup odayı kullanmaya devam edem var mı odama geçmek istiyorum ama çok sağlıksız diyorlar?
yavrupandaannesi ada99 maalesef bende de ara ara oluyor havalandırın hep açık dursun geçiyor silin öncelikle güzelce
Gencanne2 ada99 annemlerin başınada aynısı geldi yani onların katından alt kata aktı banyoda oldu ama. Fayansları falan düşmüştü masraflarını annemler ödedi. Bunun yasal bir yolu varsa onlara yaptırtabilirsiniz belki
Ogulluana Esoz1110 benim evimde de oldu. Annemgilde de var İzmir de Antalya da tanıdıklarım da var hep. Genelde kuzey cephe de yatak odasında oluyor
QueenMom__ ada99 çamaşır sulu suyu camsil şişesine koyup sıkın kuruyunca geçiyor. Nemi alan tablet var ekstra onu alın ve nem önleyici boya. Başka türlü olmaz gibi. Üst katınızın tadilat yaptırması gerekiyor
Esoz1110 Ogulluana biz de her odada oluyor ya maalesef havalandırıyorum da kimisi diyor ev havasız olursa olur her zaman açık zaten camlar olsun genelde de kışın yaşıyorum bu sıkıntıyı
Ogulluana ikiaslanannesi her evde oluyor demedim zaten olabiliyor dedim. Hanımefendi 20 bin kira veriyorum deyince parayla alakalı değil o mana da söyledim. Hanımefendi tecrübemi söyledim. Siz de olmayabilir. Annemgilin yazıldığı kışlığı yaylası çok evi var Antalya da ki evde oluyor ama diğer evlerde yok mesela. Ben İzmir deyim yatak odam da oldu geçen sene kışın oldu sonra boya sürdük küf önleyici bu kış olmadı mesela . Bu küf içerden bizle alakalı oluşuyor. Üst kattan su sızması farklı bir durum
gurbetcimami ada99 biz kalıyoruz mecbur çünkü bütün evde bu sorun var çanaşır suyunu sulandırıp sıkıyoruz sonrada ıslak bezle siliyoruz kışın bir iki ay idare ediyor