Aley2 3 hafta sonra okul maceramız başlayacak. Tam 4 yaşında olacak. Geçen sene yarım dönem bile olsa göndermediğime pişmanım. Kızım arkadaş arkadaş diye çıldırıyor evde. Bizimle oyun oynarken bile sen annem değilsin, sen babam değilsin. Arkadaşsınız diyor, çocuk gibi davranmamızı istiyor. Bu şartlarda evde tutmak kötülükten başka bir şey değil. Ben de eğitimciyim. Bir eğitimci tarafından kurulmuş, şeffaf, eğitimci barındıran, merdiven altı olmayan kurumlarda kimse problem yaşamaz kolay kolay