Ya ben şimdiye kadar dikkat etmedim hicbiseye çok fazla yedim öyle farklı biseyde gormedim bebiste çok gazlı bi bebek olmadı yani şuan 3 aylık yerim içerim normal şekilde hem mama hem meme gidiyoruz mama daha çok etkiliyor gaz olayını bence
Ama tabu her bebek farklıdır yeyin bakin takip edin