Kızlar çaresizce yazıyorum. Dün bi anda 39 dereye cıkan atesı oldu oglumun dr a gittik orta kulak iltihabı dedı. Antıbıyotık yazdı. Sabah bi uyandık agzım acıyor diye aglıyor. Agzında yanagının altında beyaz bıtaz genış yara olmus;( bisey yıyemıyor. Ne yapabılırım evde. Yarın yıne dr a gidicez ama sizin bildiğiniz bşy var mı? Antibiyotik onu da geçirir mi sizce 😣 3 yas)