Merhaba canım benim oğlum da 10 gün önce oldu gerçekten çok zorlu geçiyor benim bebeğim emmeyi mamayı herşeyi reddediyordu ve 5 gün böylee devam etti zorla doyuruyordum ve doktorun dediğine göre iştahsızlık huzursuzluk ağlama sıçrama korkup sürekli kucağınızda olmak istemesi çok normalmiş inşallah bir an önce düzelir 🙏🏼