Pazartesi günü devlet Hastanesi’ne kontrole gittik sadece bebeğe bakmak için bende protein kaçağı ve enfeksiyon çıktı beni sabahtan akşama kadar tuttular ve acilmam 3 cm idi .bebeğin kalp atışları hızlı diye kontrol altında kaldım yarın da özele randevu aldık asıl kendi doktoruma gidicez beni doğuma alsın istiyorum ilk doğumda 4 cm açıklık ile yatisim yapılmıştı zaten bikac saate dogurduydum bu 2. Gebelik 37 hafta oldu bel ve kasık sancıları var ama dogummu degilmi anlayamadım bir an önce doğurmak istiyorum mahvoldum yani doğuma lamalari için açıklık önemli degilmi 1 hafta içinde 4 cm olmuştur diye düşünüyorum ki inşallah olmuştur yarın gittiğimde doğuma alsınlar istiyorum çok zorlanıyorum göğüs aram pişik gobegimin altı pişik bacak aram vajinam komple pişik asla geçmiyor 2 haftadır mahvoldum sıcaklarda normal doğum olası bı durumda sezeryan da olabilir yeterki sağlıkla dogurayim sizce alırlarmi kızlar sancı bekliom hafif hafifgelip vuruyor gidiyor oda açılma yapiyormudur bilmiom napsak zorla beni doğuma al falan mı desem napsam 🤞