Şimdi şöyle ki ben de böyle bi post açacağımı düşünmezdim fakat regl dönemimden 5 gün önce birşeyler yaşandı ve renglim hep aynı tarihte olurdu fakat olmadım 5. Gün bugün yani yaşanan günden ve adet günümün geçmesinden şu an 10. Gün oluyor fakat ben adet olmadığım için test yaptırdım kan verdim böyle çıktı sonuç kesin negatif mi sonrada yükselme ihtimali olur mu bilemedim size bir sorayım dedim bu arada hasta olacakmıs gibi arada kasıklarım agrıyor ama olmuyorum asla 