Kızım 4 buçuk aylık doğduğu günden beri yaşadığımız bir gaz sancısı problemi vardı çok şükür şu an yok 2.5-3 aylıkken azaldı baya, şu an öyle eskisi gibi ağlamaları ıkınmaları yok, gürültülü kaka yapması da azaldı. Ama hala emerken yada mama içerken karın gurultusu oluyor gaz tabi tamamen bitmez ama hala rahatsız ediyor mu acaba diye endişeleniyorum doktora sordum huzursuz değilse gazını kendisi çıkarıyorsa bizim için bir önemi yok gibi konuştu. Benim gözlemlediğim kadarıyla gazını genelde kakasını yapmadan önce çıkarıuor bazen uykusunda dönerken falan çıkarıyor, onun dışında her beslenmeden sonra üst gazını çıkarmaya özen gösteriyorum. Masaj yaptığımda falan herhangi bir gaz çıkışı yok. Acaba sancı çekiyor mıdır hala genel hali iyi yani sancıya dair bir bulgu yok. Sizin bebişleriniz ne durumda