Fatmaozen Momsy her günün ilacı hormanlara göre daha farklı koruma sağlıyor son 4 günde aynı şekilde adet olmanız için içinde demir ilacı barındırıyor korumayada devam ediyor
gurbetteanne10 Momsy doğum yapalı iki ay oldu regl olmadım hâlâ nasıl kullanıyoruz hangi gün başlamam gerekiyor bilgi verirmisiniz lutfen
Momsy gurbetteanne10 doktorum bana 40 ın çıkar çıkmaz kullanmaya başla dedi bende öyle yaptım düzenli hergün aynı saatte içtim şuan doğum yapalı 2 ay 9 gün oldu ben 2 gündür adetim ilacımda dün bitti zaten bugün yeni kutuya başladım
Dilosko deniz-44 yan etki olarak kesebiliyor . Eğer bit kaç ay keserse doktorunuzla görüşüp ilacı değişirebilrsiniz
Fatmaozen Momsy doğumdan sonra adet oldum bende 6 ay donra başladım ilaca ama adetin ilk günleri başlamadım bittikten sonra başladım bi sorun olur mu acaba