buse0146 Selam arkadaşlar 12 gün önce spinal anesteziyle doğum yaptım bir hafta sonra sağ bacağımda ağrı ve güçsüzlük başladı. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu bu belden yapılan iğneye mi bağlı acaba bilen yaşayan var mı?
parlakcocukveanne buse0146 15 gün omuz bel ağrısı çektim kalbim sırtım her yerim batiyordu ama daha çok boyun omuz bölümüm sırtıma doğru ölecem ben diye acillerde süründüm sade kahve su dediler spiral anestezi pişmanlıktır
mnkcvcv buse0146 maalesef bende de öyle oldu bel ve bacak ağrısından ağlayarak hastaneye gittim hatta kaç defa 3 ay oldu hâlâ ağrıyor bacağım başlarda his kaybıda vardı çok şükür o geçti en azından
elbay53 buse0146 bacak değil de kaşıklardan bacağa vuran ağrı yaşadım sımdı de belim çok kötü aylardır..
mematiii buse0146 vucudundan tam anestezi atılmadığı içinde olabilir canım kahve su türü bol iç derim suyu özellikle.Birde bacağını yorma devaö ederse doktora gidersin.
buse0146 elbay53 mematiii doğumdan sonra ilk günler yoktu üç gündür var neden anlamadım korkuyorum açıkçası
mematiii buse0146 hım fazla mı geldi acaba bünyene ya doktora git canım basarken ağrı falan oluyor mu
mematiii mematiii çünkü tam anestezi atılmazza vucuddan o yüzden olur demişti doktor .Geçmezse doktora gözükün diyordu.
buse0146 mematiii evet oluyor üst bacak kısmımda ve böyle güçsüzlük var birazda. İlaç içince geçiyor sonra geri başlıyor
buse0146 parlakcocukveanne ben üç gün öncesine kadar hiç bilmiyordum ağrım hiç yoktu ayaklandım çok rahattım üç gündür sağ bacağım böyle oldu inşallah geçicidir 🤲🏼😞