Merhaba arkadaşlar 1 yaş 14 günlük oğlum var. Üst ye 4 alttada 4 tane dişi var. Dün akşama 38 dereceyi bulmayan ateş oldu bı düştü bı çıktı. Ve dün akşam üstü poposu pişik oldu oğlumda hiç pişik olmamıştı şuan kıpkırmızı çocuk. Bez ıslak mendil hiç birşey değiştirmedim. İshal var ama hafif öyle şiddetli değil. Kimisi diş ishal ateş pişik yapabilir diyor böyle birşey var mı gerçekten ? Dün ateşi çıkınca doktora götürdüm boğazına baktı kulağına baktı kulak enfeksiyonu var dedi. Ateş hadi ondandır ama bu ishal ve pişik neyin nesi anlayamadim. İştahı falan iyi ek gıdayı reddediyor ama mamayı güzel iciyo. Bu pişik için şunu yapın gecer diyeceğiniz birsey yokmu normalde penaten diye krem var onu kuzenimin çocuğu da böyle kıpkırmızı olduğunda kullandı geçmişti bizde geçmiyor. Nolur bı akıl verin