Kızlar bebeğim 4 ay 27 günlük son bir haftadır gece mesela uyurken emiyor sonra birden ağlıyor ve uyanıyor ama bayağı ağlıyor en son sallayarak sakibliyot gündüz mesela kucağımda msayışık emiyor ama yine ağlayarak uyanıyor oturuyor kucağımda gözünde enfeksiyon oluşmuş damla kullanıyordum bir de idrar yolu enfeksiyonu olmuştu 7 gün antibiyotik kullandık yani neyden sebep ağlıyor acaba sizce