painsama Bebeğim 4 ay 23 gunluk gündüzleri yarim saatte bir ya da 10 dk da bir ağlayarak uyanıyor sizce sebebi ne olabilir gece uykusunda problem yok
mir2024 painsama 4 ay 7 günlük benim bebeğimde bu şekilde önceden uyurdu gündüzleri 3.5 aylık olduğundan beri bu gündüz uykuları yok ama genel olarak 5. Ayda düzeleceğini söylüyorlar
painsama kumsal02 öyle mi teşekkür ederim bir ara sa gece uyumuyoruz da gunduz uyuyordu yine 3.5 ay 4. Ayin baslarinda