Misscalifornia Merhaba
Nefis yemek tariflerinin pohaçasi var YouTube de bulursam atayım size hep onu yapıyorum ama ununu daha az atıyorum daha yumuşak bir hamur elde ediyorum. 1 saat mayalandirip sonrasında sekil verip yarım saatte tepsi mayası yapıyorum.
Saklama aşaması da ya piştikten sonra ılık oluncaya kadar tepsi de sonrasında ya buzdolabı poşeti yada saklama kabına koyup kapatıyorum bizde çok yenir 3 kişiyiz oğlumda çok sever eşimde çok sever bende severim 1 günde 1 tepsi biter yani oyüzden çok saklamaya zaman kalmıyor 😅
Bu tarifle ister sade ister iç malzemeli yapabilirsiniz. Dediğim gibi yumuşak bir hamur elde edin önemli olan o