Sksjsjjsks Kızlar Dünden beri ne yersem yiyeyim ağzımın için de zehir var gibi yutunca cok kötü hissediyorum neyden olabilir ağzıma ekşi su vs gelmiyor reflü falan değildir başına gelen var mı ?
Demett_k Sksjsjjsks yediğiniz birşeyden olabilir. Ben de bi ara yulaf ezmesi yiyordum aynısnı yaşadım. Sonra yulaftan olduğunu farkettim. Bırakınca düzeldi
Sksjsjjsks Demett_k zannetmiyorum ya canım değişik bir acılık yemek yiyince oluyor genelde normal de de öyle ilk defa başıma geliyor
Dygusen Vitaminlerine baktırmalısın ben öyle aştım acı acı su doluyordu 10 adet iğne yedim. Herşeyim yerlerdeymiş meğer. Başdönmem falnda vardı
Sksjsjjsks Dygusen en son 1 ay önce bakmıştım herseyım yerındeydı şu an düşmüşse bilemem benim yemek yerken acılaşıyor yutkunmam sırasında çok fark edemiyorum yarın gidecegım teşekkür ederim