benbuyum Kızlar bundan bi 10 gün önce kimyasal gebelik yaşadım ve 10 gündür ilk 5 günü kanama ve sonrasında böyle siyah şekilde akıntım oldu ve o siyah akıntı bile yoğun geliyordu,şimdi ise 2 3 gündür hala bitmedi akıntım ,normal mi sizce