Bugün sabah uyanınca bezi çıkardık. Daha hiç lazımlığa yapmadı çisini ama kakasını banyoda yapıyordu birkaç seferdir bugün de aynı yaptı beni banyodan çıkartıp o sekilde yapıyor bitti mi diye soruyorum bitti dediğinde çıkıyoruz. Bi süredir 2 yaş belirtilerimiz de var çok fazla inatlaşıyor ve bana aşırı bağımlı. Ekran izletiyorum bu arada ve tamamen bıraktırmak değilde azaltmak istiyorum. Bu haftayı komple bunlara ayırıcam önerilerinizi bekliyorum🫥