Merhaba hanımlar çok aşırı pahalı olmayan ısı yalıtımı olsa daha güzel olur çünkü Antalya’da yaşıyorum ama ısı yalıtımsız da olabilir pipetli suluk önerilerinizi alabilir miyim oğlum 1 buçuk yaşında philips avent kullanıyorduk ama diş döneminde oğlum pipeti hep ısırıp kopardı sağlam da bir şey olsun istiyorum aklımda Chicco ve munchkin var kullan var mı nasıllar