Merhaba oğlum çarşamba günü hastaneye yattı idrar yollarında üreme olduğu için şu an tam 3 aylık 5. günü antibiyotik tedavisi oluyor fakat damar yolu bulunamadı ısrarla doktor ve hemşireler göbekten damar yolu açtırmamı istediler ben de kabul etmedim şu an antibiyotiğini iğne olarak alıyor herhangi bir sıkıntı olur mu bilginiz var mı