caspermama Kızlar 2,5 aylık oğlumla tatile geldik uzun yol arabayla. Dünden beri kakasını yapamıyor çok huzursuz. Ortam değişikliğinden olabilir mi? Sürekli emzirmek işe yarar diye düşündüm çözüm önerisi olan var mı?
byzyldz caspermama ben de tatile gitmedim ama kalmalı misafirliğe gittik yolda yarım saat düzeni bozuldu 6 gün kakasını yapmadı bugün sabah artık poposuna uyaran verdim varsa evinizde zeytinyağı bende hindistan cevizi yağı vardı kulak çubuğuna batırıp azıcık oraya ittirerek sürdüm bikaç saat sonra yaptı artık
ilenalemin byzyldz ben de bu yöntemi yaptım bir kaç kere evet işe yarıyor ama makatında çatlak oluştu.bi d geçirmekle ugrastım
byzyldz ilenalemin o ıkınmaktan olmuştur büyük ihtimalle yoksa orayı açmıyoruz bile sadece yağ sürüyoruz
ilay192_ Dupalac diye bir şurup var armut özü biz bir aylıkken kabız olan bebeğime doktor vermişti içeriği doğal demişti bir araştırın isterseniz