Bebeğim 3 ay 7 günlük, gece uykusunu ne yaparsam yapayım 23.00 ten önceye çekemiyorum, bir ara gece 1i buluyordu yine buna da şükür🤦🏻♀️ ama bana yine de çok geç geliyor. Burda bir bakıyorum herkes çocuğunun 19.00-20.00-21.00 gibi yattığını söylüyor, gelişimi için gece uykusu çok önemli o yüzden üzülüyorum. Sabah erken de kaldırsam aynı oluyor, mesela o sabah erken kaldırdım biraz duruyor dayanamayıp 45 dk sonra uyumak istiyor oyalamak mümkün olmayacak derecede ağlıyor, genelde gündüz uykuları kısa ama kısa da olsa uyku aralıklarını takip edip uyutuyorum genelde yarım saati geçmiyor uykuya döndürebilirsem o zaman şansım varsa 1 uzun uyku yapıyor(1,5 saat en fazla) Sonra uyku aralıklarını takip ediyoruz öyle öyle akşam oluyor. 9 da banyo yapmış karartılmış bir oda şeklinde rutinle uyutuyorum ama o aynı gündüz uykusuymuş gibi 45 dk falan uyuyor 22.00a doğru uyanıp 23.00-23.30 dan önce gece uykusuna geçmiyor. Doktorumuza da danıştım uyku düzeni için 4. Ayın bitmesini bekle acele etme dedi ama bebeğim zaten kendine bir düzen oturttu aslında genelde hep aynı vaktini bekliyor hatta 23.00 yatırsam 3-4 kere uyu uyan yapıp saati illa 23.30u buluyor kendi. Formülü nedir uykusunu öne çekmenin sabah erken kaldırmaksa denedim ama işe yaramadı.