babyboy_35 acelyafeyza neden yetersiz hissediyorsunuz ki belli dönemler yeni doğum yaptıktan sonra oluyor 4 buçuk aylık bebeğim ama banada hala gidip geliyor bazen iyi bir annemiyim acaba diyip oturup ağladığım çok oldu lohusalık emzirdiğin sürece devam ediyormuş sanırım
Lolik acelyafeyza ne yaparsan yap o duygu geçmiyor hep daha fazla ne yapabilirim diye düşünüyorsun çünkü analıkk
efekoca acelyafeyza valla bacım napsan o his geçmiyor şuan sırtım ter içinde beşik salliyorum dört aydır 4 yıl yaşlandım hala eksiğim gibi aksine fazlayiz doğurup sokağa atmadık ya