seydaac Deletedmom110 benim kızımın öyleydi d vitamini eksikliği dediler 3 damla olması gerekiyordu 6damlaya çıkardı doktor. Bir doktora gösterin isterseniz.
hayalperestbirealist Deletedmom110 bizim.de biraz açık doktor erken kapanmasindansa gec kapanmasini tercih ederiz dedi ama d vitaminini 4 damlaya cikardi. Bir de 9 aylikken tiroit değerlerine bakalim dedi suan 7 aylik
Deletedmom110 hayalperestbirealist ikisine de baktık normal çıktı nedendir merak ediyorum çok teşekkürler.
seydaac Hbbsnnplt kusura bakmayın, uygulamaya pek girmiyordum yeni gördüm. Evet düzeldi d vitamini artırınca. 18aylık olduğunda da kapanmıştı bıngıldak.
Hbbsnnplt seydaac yok ne kusuru bize de büyük dediler bizde D yi 6 danalya çıkardık peki ultrasona flan giridniz mi