Kızlar başlıkta yazdığım gibi oğlumun hala dişi yok belirti yok normal bir durum mu kime sorsam geç gelmesi iyidir diyor ama ben takmaya başladım artık ağustosta doktor randevusu var ona da sorup değerlerini baktırmak isteyeceğim ama başına gelen var mı ? Ve sizce hangi değeri eksik olabilir