EbruNehirim Durduk yerde hesapları askıya alıyor benimde askıya alındı kod vermiyordu 3 gündür giris yapmadım düzeldi kod gönderme butonu geldi fakat hâlâ telefonuma kod gelmiyor bilen varsa yardım etsin lütfen ya neden gelmiyor bu kod