Kızlar selam biz yaklaşık 1 haftadır ek gıdaya geçiş yaptık şu ana kadar yoğurt şeftali ve kayısı yedi kızım. Ama kakasını 2-3 günde bir zorlanarak yapmaya başladı ve baya katılaştı. Kayısı da verdim mamasına ve yoğurda zeytin yağı da katıp verdim ama düzelmiyor böyle böyle mi alışıyor acaba vücutları ? Önerileriniz nedir