barbarosunannesi Kızlar 4 aylık bebeğimde iki haftadır kuru öksürük var .küçük olduğu için ilaç yazamıyorlar.burun açıcı fısfıs kullanıyoruz birde sf ile temizliyoruz ne önerirsiniz ?
Ayse1412 barbarosunannesi bisolnatur diye bi öksürük şurubu var bitkisel ve her türlü öksürüğe iyi geliyo araştırıp alabilirsiniz
Cicegiburnundaanne barbarosunannesi doktora sormadan olmaz ama prospan surup dior herkes bitkisel bisey bebeklerine kullanan bisuru anne varmis.banada dun eczane verdi kizim 1 yasinda oda icebilir dedi onun uzerine arastrdim kucuk bebegine veren annelee varmis hep doktor omerisiyle
Benkmmki barbarosunannesi cevizin iç perdelerını kaynatıp doguyunca ıcırın arkadasım ek gıdaya gecen bebeğine yaptı sonuc gectı bende hamılelıgımın son zmanlqrı cok kötuydum geçirmişti aklınızda bulunsun
Bebek07 barbarosunannesi dun guttıgınız dr bıtkısel surup verdı prospan sadece cok arttıgında gunde bır cay kasıgı ver dedı.bebegım 6 aylık bu arada
Ayse1412 barbarosunannesi hayır gerekmiyor zaten özel bir ilaç prosedüründe öyle yazıyor ama bebeklere de verilebiliyor sürekli gittiğiniz bi doktor varsa ona da sorabilirsiniz
Cicegiburnundaanne barbarosunannesi elbette cekinmelisiniz 40 kere dusunuyoruz bebeklerimize bsey verirken oyuzden doktordan bilgi almak en dogrusu.
Ayse1412 Bende eczanede çalışıyorum ve bebeklere bisolnatur propan ve korax veriyoruz genelde ama bisolnatur kadar etkili değil hiç biri başka sorun yoksa tabi. Her ne olursa olsun doktora sormadan verilmemeli tabiki
Asyam13 Bende prospan kullanıyorum bebeğim 6aylik oksurmekten mahfoldu bogazları kuzumun başka napabiliriz acaba yoksa çıldırıcam artık