Bebeğim 5 ay 26 günlük. 5 buçuk aya yaklaşırken doktor onayı ile tadimlara başladık.
Patates
Kabak
Havuc
Kayisi
Elma
Yogurt denemedim henüz inek sütü olmaması lazım meselesini falan duydum doktora soracağım onu bi. Neyse yukarıda yazdıklarımı tattırdım işte. Doymadigini anladığım, beni deli gibi emmek istediği zamanlarda ise 3 kere sebze çorbası yaptım. Denettigim sebzeleri hasladim biraz pirinc kattım biraz su bu şekilde.
Bi kerede irmik, kayisi şeftali puresi yaptım.
Onun dışında 3 gün kuralı ile denetiyorum meyve sebzeleri. Zaten 6 aylik kontrolune az kaldı doktor ben sana anlaticam liste vericem demişti. Bende çok takıyordum kafaya da işin içine girince bi şekilde yol alıyor bazı şeyler. Sütüm mu yetmiyor benim bebis mi çok yamyam bilmiyorum. Yarım saatte bir emziriyorum resmen. Yanına uzanıyorum ehe ehe ehe emmek istiyor. Kucağıma alıyorum ehe ehe
Yakın temasta bulunmayayim hemen istiyor. Normalde tadim ayı bu aylar ama ekstra mama vermek istemiyorum sütüm yetmiyorsa bile. O yüzden doktora soracağım da böyle çorba püre bu tarz şeylerle tok tutmaya çalışacağım. Bilmiyorum belkide sütüm vardır ama benim bebis çok hareketli memeyede çok düşkün. Benimde psikolojimi bozdu artık bu çocuk hep aç herhalde diyorum 😂