busehorata evet gece uykusunu deliksiz uyumayı yavaş yavaş öğrenmesi için . Dahada büyüdükten sonra 5 ten sonra uyutmayın. Bu aylarda bebeğiniz uyku ile büyür ve sürekli uyur çok normal. Sabah uyanırdık mevsim yazdı tabi . Önce duş aldırırdım azıcık vakit geçirir karnını doyurur uyuturdum sonra acıktığında yine karnını doyurur uykusuna devam ederdi. Neredeyse bütün gündüz uyurdu. En son 5 6 gibi uyanır bi daha uyutmazdım isterse 8 de yatırırdım isterse 9 da onun bileceği iş ti 😂