balbadem48 Merhaba bebeğim 53 günlük meme+ mama şeklinde besleniyor bu ara sütümün yetmediği için mamayı bir tık daha fazla vermeye başladım ama bu sever bebeğim memeye geldiğinde emmiyor yada nazlanıyor yada ağlıyor napmam gerekiyor bırakacak diye korkuyorum
imaddesi balbadem48 mamayı mama kaşığı, çay kaşığı veya şırıngayla verin. Biberon ile kolay ve hızlı emdiği için memede sabredemiyorlar
cokbilmismom balbadem48 hangi biberonu kullanıyorsunuz akışı zor sadece emince gelen biberon kullanın avantajlı güzel bu konuda. Ama dediğiniz hareketi memede süt olmayincada yapıyorlar süt arttırıcı kullanıyormusunuz
balbadem48 cokbilmismom memede süt var olduğunda da bazen deliriyor emmek istemiyor anlamadım Avent kullanıyorum biberon