kisayizyaondan babyboy_35 barbunya hiç yemedim, tadı güzel mi? Merak ediyorum ama görüntüsü fasulyeye benzediği için pek güzel bisey çıkacağını sanmıyorum 🤣
minikkurabiyee kisayizyaondan ay pisliğini geçtim kendi yaptığın gibi olmuyor ki yani bu benim düşüncem evde yapılan her zaman daha iyidir içinde ne olduğunu biliyorsun