Baslicamaskiniza [silindi] etiketlemez olur muyum ya bu zevk hepimizin hakki için rahat çık ben evdeyim
milletsanakanalizemiolacak Baslicamaskiniza ahahah çünkü happymomda öyleydi doğurunca geçen gün doguran gaplumbaa olarak değiştirdim 🤣🤣 o adam benim idolum çok seviyorum kendisini ❤️🤣🤣
LezizeNine Baslicamaskiniza 30a girdim bu ay 2 oğlum var maaşsızım koca parası yiyorum el mecbur psikolojim bozulmak üzere sizde neler var 🤣🤣🤣🤣
Dondurmalikahve Baslicamaskiniza 30 um ama kimse yaşımı bilmez çok genç duruyorsun diyenlere tamam ama çocuk gibi duruyorsun diyenler de var 30 yaşında çocuk mu olur aw
Cicektebenimcicekligunlerde Dondurmalikahve Waow 174 kadın olarak hiç böyle iltifat almadım.🙈😂😂 Bende 30 um 25 falan zannediyorlar seni bıçaklayorum izninle..🔪🔪 😂
Esen3535 Dondurmalikahve banada ablasi msiin diyorlar 😃😃 33 olduguma kimse inanmiyor kucuk evlenmissin bide cocugun var diyorlar
Dondurmalikahve Baslicamaskiniza genç duruyorsun diyince normalde geçen kadının biri sınava girdin mi çocuğum okuyor musun dedi 😂🙄