Kızıma tuvalet eğitimi verdim. 1 ayda ara sıra Alta kaçırma oluyor. Ama uyuyacağı zaman yaptırmama rağmen yatağa yatırınca çişim geldi diyor. Mesela sabah 9da uyandı öğle uykusuna yatırıcam gözleri kapalı çişim var diyor. Oturmak için yapıyor biliyorum ama neden yani. Bu bir tek bende mi sinir bozucu? Tuvalete oynamak için çişim var diyor. ALLAH aşkına tek olmadığımı söyleyinnnnn