marsuk mom42x bebeğim iki aylık 2 haftadır falan kullanıyorum dışarı yürüyüşe çıkarken. Sling içinde bu sıcakta pişiyor ayrıca görüş alanı kapanıyor rahat edemiyor. Yenidoğan destekli kanguru kullanılabilir ayakları m şeklinde olacak
minervadefne marsuk bizimkide 1 haftaya 2 aylık olacak ben cesaret edemedim koymaya yenidoğan aparatı almadım da 3 ayı bekleyeyim dedim bir sorun olmadı değil mi bizimkide ayakları m şeklinde olanlardan
onefinemom mom42x 3. Aydayız doktor bana kullanabilirsin dedi. gerekli aparatlarla daha erken bile kullanılabiliyor kalça kısmını destekleyecek şekilde