Merhaba sevgili anneler. Biliyorum her bebeğin kendine özel bir gelişimi var kıyaslamak yanlış ama endişeleniyorum elimde değil. Benim kızım 13 aylık daha hiç dişi çıkmadı. Ve ben kaldırıp destekle yürüttüğüm zaman yürümeye hevesli ama kendi kendine kalkma çabası yok yürümüyor. Kontrolde doktor bir şey söylemedi. Endişeleniyorum ve sabırsızlanıyorum içten içe…