Doğum yapalı 10.5 ay oldu doğumda aldığım kiloları verdim hatta gebe kaldığım kilonun 2-3 kg altına bile düştüm ama sezeryan göbeği denilen o kabarıklık kalıyor boyum 168 kg 62-63 arası oynuyor şu azıcık göbek tüm moralimi motivemi düşürüyor emzirdiğim için diyette yapmak istemiyorum diyetiseyn eşliğinde yaptım sütüm etkilenid kızım 6 aylık falandı devam etmedim zaten pilatese gittim biraz sıkılaştım falan ama yok yetmiyo kızımın doğum günü eylülde nasipse kalem elbise giymek istiyorum özgüvenim gerçekten 0 napıcam bilmiyorum eşimle ilişkim şükür ki iyi ama gün içinde kızımla uğraşmaktan tam hareketli zamanları bakımımı aksatıyorum ütüsüz lekeli kazaklar sağdan soldan çıkmış saçlarım makyaj 0 offff hiç bişeye enerjim yok :(