Dlrogz normal. Bizim kırkımız çıkınca kolik de başlamıştı tam bi kabustu. Merak etmeyin düzelecek ama bi kaç ay böyle alışana kadar. Sabaha karşı yan yatar bacaklarını çeker dururdu yavrum. Geçti şimdi maşallahı var 😊 Yediklerinize çok dikkat edin. Arada siz kimyon rezene çayı için 1-2 fincan. Gaz masajı var. Ondan yapın bebeğinize. Gazını emerken mutlaka çıkartın. 10 dakkada bir mesela. Bitmesini beklemeyin. Böyle ;)