inci86 benim eşimde çok uğraşmaz böyle şeylerle ama bu sene ilk evlilik yıl dönümümüzdü, beni alışveriş merkezine götürdü 100 bin limitin var dedi ben şok😂 dyson süpürge istiyordum onu aldı, sonra bi baktım pırlantacıya soktu pırlanta safir bir yüzük beğendim onuda aldık ama kıyamadım çok borca sokmaya sonra yine kart ödüyoruz 100 bin değil toplam 70 binlik hediye aldım kendime çıktım😂 yani bende bir çiçek bile alsa yeter modundayım toplu hediye aldı😂 ama erkekler ince düşünemiyor maalesef. Normalde özel günlerdedir pek birşey yapmaz bazen çiçek alır gelir