Kızlar iki yıl oldu temmuzda evleneli. geçen sene hamileydim ve ben pasta yapmıştım evde masa hazırlamıştım .bu sene kızımız var b n bişe yapmadım ondan bekledim üstelik arada laf çaktırdım napcakısn falan diye ama nerdeeee insan bi çiçektemi almaz ya ya da ne bilim pata al masa hazırla öyle uçuk hediyeler beklemiyorum ki.ben bu tarz şeylere önem veriyorum kaç kere dedim ona asgari ücretin bi tık üstünde alıyor maaş.borç da var ama ne bilim ya sizinkiler napıyor her yıl kutlar mısınjz kızlar