Merhaba kızlar oğlum 11 aylık oldu yaklaşık 1 haftadır su gibi kaka yapıyor doktora götürdük tahlil istedi tahlil temiz çıktı probiyotik ilaç verdi bugün 3. Gün kullanıyoruz ama ishal geçmiyor patates,pirinç,Muz,elma herşeyi veriyorum ama geçmiyor başına gelen varmı yada başka ne verebilirim.Bu arada doktor ishali devam ederse iştahsız ve huzursuz olursa getir dedi ama iştahı ne az ne çok uykusuda iyi huzursuz bi bebek zaren normalde de herşeye mızmızlanır ağlar ama gerçekten ne yapıcam bilemedim artık