Merhaba hanımlar ağrı kesici olarak bilindiği üzere bi parol sevdamız var emzirme döneminde ama Osman gönülal ve birçok takip ettiğim çocuk doktoru alveres mazajik dahi içilebildiğini söylüyor. E.lactania diye emzirirken kullanabileceğiniz ilaçların etken maddesini yazdığınız da bi site mevcut oraya etken maddesini yazıyorsunuz güvenli ya da güvenli değil diyor ama siz bu konuda ne düşünüyorsunuz şiddetli ağrılarda nasıl başa cıkıyorsunuz sonuç olarak gebelik gibi 9 aylık bi yolculuk değil emzirme 24 ay belki daha bile fazla aydınlatırsanız sevinirim .