KLORAK
Tatile gidip geleyim bizimde düğün var.
Oğlumun katılacağı ilk düğün değil ama düğünün yükünün üstümüzde olacağı, yakın birisinin düğünü. Bende düşünüyorum çocukla nasıl olacak diye, babaannesiyle durmaz çünkü.
Birde üç eventli. Kına ayrı, düğün ayrı, bekarlığa vedayada çağırıldım. 😬