kızlar oğlumda neredeyse bir haftadır kusma vardı hastaneye götürdüm bağırsaklarını üşütmüş dediler serum verdiler bir kaç tanede bişi yazdılar kullanın diye kullandım ama asla faydasını görmedim hala o günden beri kusması geçmedi ve bugünde üstüne ishal eklendi karnına çok sancılar giriyor,bildiğiniz kesin çözüm var mı şunu kullanın bunu yapın diye gerçekten çok yoruldum ve çok üzülüyorum oğlum eridi resmen 😔