Arkadaşlar merhaba, ben öğretmenim Eylül ayında göreve başlayacağım. Kızım o zamanlar 6.5 aylık olacak. Ya 2 tam gün ya da 4 yarım gün çalışacağım şu an net belli değil okul idaresinin programı ayarlamasına bağlı. Bilecik merkezde yaşıyorum. Kendi evinde ya da benim evimde bakabilir. Bu şartlarda önereceğim hakkaniyetli ücret ne olmalı sizce? Birde biliyorum zor bir ihtimal ama Bilecik’de yaşayıp bakıcı önerisinde bulunabilecek biri olur mu acaba?